reklama

Jednotkový tenisový víkend

Aj mňa prinútilo finále Davis cup-u počas tohto víkendu presedieť pri televízore veľa času. Na tom iste nie je nič zvláštne. Napriek nervydrásajúcemu súboju som si však všimol aj niečo menej nápadné, než napríklad spôsoby povzbudzovania dvoch táborov fanúšikov, či výskyt celebrít na tribúne. Mne sa zdalo, že to finále bolo plné paradoxov. Ja by som ten zápas nazval finále v znamení jednotiek. A tých jednotiek som tam videl oveľa viac, než len dve jednotky svojich týmov - Domina a Ljubičiča.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Jednotka č. 1 – obaja finalisti boli vo finále prvýkrát. A pritom takí trpaslíci, oproti takým tenisovým gigantom, ako sú USA, Austrália, Rusko, Španielsko či Argentína.Jednotka č. 2 – Slovensko je asi jediná krajina na svete, ktorá majúc výhodu domáceho prostredia si dovolí predať súperovým fanúšikom toľko lístkov, že o tú výhodu vlastne fakticky prišla. Jednotka č. 3 – Slovensko je asi jediná krajina, ktorá si myslela, že sa dá vyhrať finále Davis cupu, teda vlastne finále majstrovstiev sveta v tenise s jedným hráčom svetového formátu.Jednotka č. 4 - Slovensko je asi jediná krajina na svete, kde si dovolia čiaroví rozhodcovia poškodiť viackrát svojím verdiktom domáceho hráča. Tí rozhodcovia boli totiž Slováci. Keby bol zápas v Záhrebe, tak by tam bolo pár Slovákov kdesi pod strechou a rozhodca by Ljubovi uznal aj metrový aut.Jednotka č. 5 – Chorvátsko je asi jediná krajina, ktorá dokáže postúpiť do svetového finále s hráčmi, ktorí ovládajú na svetovej úrovni len jeden úder – servis. Keď sa našim podarilo vrátiť tie servisy Chorvátov, tí boli takí šokovaní, že takmer padali na zadok a mali problém hrať ďalej. Oni jednoducho počítali s tým, že im sa servis jednoducho nevracia. Buď pokazia, alebo eso. Iné nič. Veľmi nudný tenis chceli hrať. Pre spravodlivosť treba dodať, že Ljubičič mal ešte celkom slušný backhand, ale Ančič nič. Dúfam, že týmto smerom sa tenis nebude uberať.Jednotka č. 6 – bola to jedinečná udalosť. Napriek tomu, že sme neboli favoritmi, naši hráči podali vynikajúce výkony. Finále sme prehrali, ale oni sa zaslúžili o historickú udalosť, ktorá sa asi tak skoro nezopakuje. Kandidáta na druhého Hrbatého akosi nie je vidieť medzi slovenskými tenistami. Jedine Dominik ma dokázal tak zblbnúť, že som na chvíľu stratil súdnosť a začal som dúfať, že sa to ešte dá vyhrať. Po prvom sete Mertináka som tú súdnosť opäť nadobudol. Aj tak by som navrhoval, aby Dominova socha z bronzu vítala divákov pred vchodom do NTC. Vďaka za jednotkový víkend.

Ľudo Vician

Ľudo Vician

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ekonóm, podnikám v oblasti finančného poradenstva. Zoznam autorových rubrík:  História ľudstva a iné maličkoNeobvyklé príbehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu